Khamis, 21 Julai 2011

sekolah --'

seperti biasaa , hari persekolahanku bermula pada pukul 7.30 pagi , perhimpunan , aku dok belakang sekali , dekat dengan perempuan --' tapi takpa , bolehh usha amoi . apatah lagi bilaa mereka duduk . HAHAHAHA . *setan menguasai diriku . HAHAHA . duduk pulaa dengan dengan par par akak KELING . depaa niyy bersembang macam tak cukup muloot hooi ! gila punya bising . FEH . blaa blaa blaa pengetua beletiaq , diikuti cikgu disiplin . blaa blaa bla


jeng jeng jeng , kringgggg kringggg ! masuk kelasss , jalan berkilo kilo kilometer ! *pembohong kuat . HAHA . jalan kena coontrol machoo , KOT KOT ada aweeks dok ushaa , tengok-2 kaki termasok lubang longkang ! tuuuuudia maluu , macam nak booh muka dalam poket seluak jaa . HAHAHA . takpaa-2 , ada orang backup aku . lalalaalaa ~


sampai kelas setelah berkurun lama berjalan kaki , masuuk-2 kelas cikgu geografi cangoook dalam kelas . HAAAA ! punyaa lahh boooringg , last sekali aku tidor ahh . KEBABOOM ! budak perempuan sebalah meja aku hentamm kepala aku denganbuku KH . gilaaa . muka sweet tapi ganas nak mampoih ! --'




kriingggggggggggg . rehat . aku lahh budak 1st keluar kelas dulu . pi kantin lahh , takkan pi bilik pengetua pulaa . HAHAHA . berator panjang dalam 5 kilometer . *pembohong lagi . HEHE . akhirnyaa , sampai jugakk giliran aku , order bagooih punya nasi ayam , tapi dengan selamber kerbau makcik tuhh cakap . " ADIK MANISS , ayam goreng habeeesss " TUDIA ! aku telan air liooq jaa . aku dok nampak nasi telor rebooih jaa . apakan daya , telor rebooih punn jadi lahh , jangan telor unta itik sudah ! ngaap ngaap ngaap makaaaaaan ! abeeeeehhh jugakk . kalau dahh lapar semua boleh habeh sekelip mata jaa .


masuk kelas balik ! BLAA BLAA BLAA BLA BLA BLAA BLAA BLAA BLAA BLAA BLA BLA BLAA BLAA BLAA BLAA BLAA BLA BLA BLAA BLAA BLAA BLAA BLAA BLA BLA BLAA BLAA BLAA BLAA BLAA BLA BLA BLAA BLAA BLAA BLAA BLAA BLA BLA BLAA BLAA *malas nak taaip :DD


kringggggggggggggggggggggggggggggg ! BALIK ! ! ! !




demikian lahh ceritaa aku disekolah :DD